private gym & personal training
my melonade
Hoe vertaal je de essentie van premium personal training en private gym ervaringen naar een onderscheidende merkidentiteit inclusief complete visuele- en creatieve richting? De opdracht van Move and Improve was duidelijk: Maak een compleet merk dat luxe, exclusiviteit, motivatie én plezier uitstraalt.
Zie hier het Chapter Confetti van Move and Improve:
What we did
We hebben een krachtige merkstrategie en een identiteit gecreëerd die alleen al door de kleuren opvalt in de sportwereld. Wat begon als een visie, veranderde in een complete visuele identiteit. Van visitekaartjes tot flyers, tot de belettering en de art direction tijdens de brandshoot. Daarbij gaven we interieuradvies voor het ontwerp van de nieuwe sportschool (geopend in jan. 2023). Het resultaat is een totaalbeleving van het merk, met prachtig kleurenpallet en een unieke uitstraling in de sportbranche.
Gijs Hogenkamp
Eigenaar, Move and Improve
line up
Fotograaf: Isabella Verduyn
Webdesign: Xplore Online
Branding: Chapter Confetti